FAQ
Om de veelvoorkomende vragen van gebruikers te beantwoorden zonder dat hier contact voor nodig is, kun je gebruik maken van een FAQ. Hoe je deze op een pagina kan zetten lees je hieronder!
FAQ toevoegen
Je kunt een FAQ toevoegen door middel van het bouwblok. Sleep deze naar de gewenste plek en sla dit op. Je bent nu klaar om een eerste vraag toe te voegen.
Vul de vraag en het antwoord in. Kies eventueel de categorieën waar de vraag in valt. Als je later veel vragen in de FAQ hebt staan kunnen de gebruikers filteren op deze categorieën.
FAQ-instellingen
Bij het wijzigen van de pagina kun je via de drie puntjes naar de FAQ-instellingen. Hierin kun je bepalen of je een zoekveld wil tonen waarmee de gebruikers kunnen zoeken naar een vraag. Ook kun je aangeven of je de categorieën wil tonen.
Emailadres voor feedback kun je toevoegen voor als gebruikers het niet eens zijn met dit antwoord. Ze krijgen dan de optie om de feedback te mailen naar het ingevoerde mailadres.
Heb je hier vragen over? Bel, chat of mail naar onze helpdesk via 030 711 5777 of helpdesk@mett.nl.